Veelgestelde vragen

Kaarten indrukken

Kan ik de kaarten ook onbedrukt bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Om de kaarten onbedrukt te bestellen, kiest u na de winkelwagen, zonder indruk.

Wat zijn de kosten voor de opmaak van de kaarten?

Het is simpel. U levert de tekst en eventueel het logo aan die op de kerstkaarten gedrukt moet worden, wij realiseren in onze studio voor u een mooie opmaak. U krijgt altijd een proef en de kaarten worden pas gedrukt als u helemaal tevreden bent over de opmaak. Wij hebben inmiddels ruim 50 jaar ervaring met het opmaken en drukken van kerstkaarten.

Kan ik de kaart laten bedrukken met een logo?

U kunt een bedrijfslogo op de kerstkaarten laten bedrukken. Dit kan altijd aan de binnenkant van de kaart en bij sommige kaarten is het zelfs mogelijk om deze op de voorzijde te drukken.
Het logo dient als vectorbestand (EPS, AI) of hoge resolutie JPG aangeleverd te worden (dit kan via de site of per mail) Het drukken van een logo kost niets extra, tenzij het logo uit meerdere kleuren bestaat. U betaalt dan een toeslag voor een meerkleurenbedrukking.

Kan ik de standaardtekst op een kaartje aanpassen?

In bepaalde gevallen kan de standaardtekst op de voorzijde gewijzigd worden. Neemt u per telefoon (0348 486363) of mail (info@seasoncards.nl) contact op met ons over uw wensen.

Leesproef

Ontvang ik een leesproef?

U ontvangt in alle gevallen vooraf een leesproef per mail. Pas na uw akkoord op de proef gaan wij over tot het drukken van uw kaarten. Wilt u aanpassingen aanbrengen aan de leesproef, bel ons dan even of stuur een e-mail met de aanpassingen. Wij zullen zorgen dat deze wijzigingen worden verwerkt in de leesproef. De aangepaste leesproef wordt altijd weer per e-mail opgestuurd.

Kan ik mijn leesproef nog aanpassen?

Ja, dat kan. U kunt dit alleen niet zelf doen.
Stuur ons even een e-mail en zet daarin de aanpassingen. Wij passen dit dan zo snel mogelijk aan in uw leesproef.

Wat zijn de kosten om de leesproef aan te passen?

U kunt zo vaak als u wilt, geheel kostenloos, aanpassingen doorgeven.

Bestellen & verzenden

Ik heb besteld, maar krijg geen orderbevestiging via de mail?

Het kan zijn dat het e-mailadres niet klopt.
Neem contact met ons op om dit te controleren.
Daarnaast is het mogelijk dat de e-mail in de SPAM-berichten terecht is gekomen.

Hoe gaat de betaling?

Bedrijven en instellingen ontvangen een faktuur bij de zending kerstkaarten

Hoeveel is de afdracht naar een goed doel?

10% wordt afgedragen aan het betreffende goede doel